loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 56 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

در این ویدئوهای آموزشی Frank Conway و Tony Longinotti به شما مهارت های تکنیکی رانندگی را آموزش می دهند . در شرایط خاص جاده ای و … گاهی اوقات مهارت های رانندگی ، تنها تایین کننده سلامتی و یا مرگ شما هستند . از این رو آشنایی بیشتر با رانندگی در شرایط های مختلف برای رانندگانی که بیشتر وقت خود را صرف رانندگی می کنند امری ضروری است . تسلط بر اجرای صحیح چند مانور ساده ، می تواند به بهبود مهارت های رانندگی شما بسیار کمک کند که در این فیلم های آموزشی با این مانورها و مهارت ها به صورت تصویری آشنا خواهیم شد . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد که در ادامه می توانید لیست سرفصل های آن را مشاهده نمایید .

 

Tactical Driving Skills فیلم آموزش مهارت های رانندگی Tactical Driving Skills

 

amirali بازدید : 61 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

در این ویدئوهای آموزشی به شما ترفندها و راهکارهای بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوگر از جمله گوگل آموزش داده میشود . بهینه‌سازی موتور جستجو که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

 

SEO for Web Designers فیلم آموزشی سئو برای طراحان SEO for Web Designers

amirali بازدید : 451 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Ekisho Deep Ocean Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرحهای گرافیکی و هنری زیبا برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, Ico, Icns و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…

 

Ekisho Deep Ocean icon مجموعه آیکون هایی گرافیکی با عنوان Ekisho Deep Ocean Icon

amirali بازدید : 163 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی شرکت ۳DMotive ، مربی Alan Thorn به شما راه و روش ساخت یک بازی شوتر ۲D را آموزش می دهد . یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می‌شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می‌شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

 

Creating 2D Games In Unity آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتی Creating 2D Games In Unity

 

amirali بازدید : 545 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

با Gary Simon همراه شوید تا تمام جزئیات و دلایل موفقیت در طراحی یک بنر حرفه ای و کارآمد را یاد بگیرید . این فیلم های آموزشی به شما نحوه ی طراحی یک بنر متحرک و زیبا را در برنامه محبوب فتوشاپ نشان می دهند . فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.

 

Banner Design in Photoshop آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Banner Design in Photoshop

 

amirali بازدید : 62 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

با یک فیلم آموزشی کارآمد دیگر در زمینه ابر برنامه فوتوشاپ در خدمت کاربران گرامی دانلود ها هستیم.این ویدئو آموزشی چنانچه از نامش پیداست شما را در راستای خلق جلوه ها و افکت های خلاقانه بر روی تصاویرتان یاری خواهد داد.تیم گری ، استاد برجسته فوتوشاپ در کنار آموزش جامع نحوه استفاده از ابزار های کارآمد فوتوشاپ شما را تشویق خواهد کرد تا بدون هراس ایده ها و تفکرات خود را به کار بسته و افکت های ابتکار آمیز بیافرینید.در ادامه با جزئیات بیشتری آشنا خواهید شد.در هر کاری چنانچه عزم خود را برای دستیابی به یک نتیجه مطلوب جزم کرده باشید با وجود موانع و دشواری های که پیش رویتان خواهد بود به کار خود ادامه خواهید داد.فوتوشاپ نیز از آن دست برنامه هایی می باشد که نیازمند تمرین و ممارست فراوان است. در ادامه همچنین اعمال افکت های چندگانه با ایجاد پروژه های متعدد بر روی یک تصویر واحد را خواهید آموخت و…

 

Creative دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 854
  • بازدید ماه : 3,387
  • بازدید سال : 24,603
  • بازدید کلی : 105,239