loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 64 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 Bitdefender Total Security محصول شرکتی قدرتمند و معروف که سال هاست یکی از برترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا محسوب می شود و همچنین چندین سال متوالی نیز توانسته رتبه ۱ بهترین آنتی ویروس را از نظر بسیاری از کارشناسان و مجلات فناوری نظیر پی سی مگ کسب کند. بسته Total Security در کنار چندین محصول دیگر این شرکت به عنوان کامل ترین نرم افزار امنیتی ارائه می شود که تمامی امکانات لازم جهت حفاظت در بالاترین سطح ممکن را به ارمغان می آورد. توضیحات کامل همه امکانات نرم افزار را در ادامه مطلب برای کاربران آماده نموده ایم.

 

bitdenfender totoal کامل ترین نرم افزار امنیتی Bitdefender Total Security 2013.6.29.0.1830

 

amirali بازدید : 48 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

bSUPERAntiSpyware Pro نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

 

SUPERAntiSpyware حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Pro 5.6.1018

 

amirali بازدید : 56 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس 2013 آویرا

Avira AntiVir Free 13

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن و قوی هستید که دردسر رجیستر کردن نداشته باشد و به راحتی آپدیت شود؟

 

آنتی ویروس جدید و رایگان کمپانی آویرا، یعنی Avira AntiVir Free 13 را امتحان کنید. با استفاده از این آنتی ویروس دیگر نگرانی بابت Expire شدن، غیرفعال شدن، و یا عدم آپدیت نخواهید داشت. این آنتی ویروس قدرتمند به طور روزانه قابل آپدیت بوده و نیازی به سریال و کرک و Key ندارد.

 

شاید اسم این آنتی ویروس کمی برایتان نا آشنا باشد. اما اگر بدانید که در سال 2012 جزو برترین آنتی ویروس ها انتخاب شده، شاید با اطمینان بیشتری آن را نصب کنید.

 

 

 

آنتی ویروس آویرا قادر است تا از کامپیوتر شما در مقابل انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، بدافزارها، و تهدید های اینترنتی محافظت کند. این آنتی ویروس دارای سامانه ضد هک نیز میباشد تا نیاز به نصب فایروال یا سایر نرم افزارهای امنیتی نداشته باشید.

 

یکی از نقاط قوت آنتی ویروس Avira ، سبک بودن آن است. به طوری که کمترین فشار را بر ویندوز وارد میکند و تاثیر منفی چندانی بر سرعت و عملکرد سیستم عامل نخواهد گذاشت.

 

تیم تحقیقات و توسعه آویرا به طور روزانه آپدیت های جدیدی را برای این آنتی ویروس ارائه میکند. برای آپدیت آن، کافی است تا به اینترنت متصل باشید. خود نرم افزار به صورت اتوماتیک و هر چند ساعت یک بار آخرین آپدیت ها را دریافت و به صورت نامحسوس نصب میکند تا از سیستم شما در برابر جدیدترین خطرات نیز محافظت کرده باشد.

amirali بازدید : 92 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

NETGATE Spy Emergency

NETGATE Spy Emergency 11.0.905.0 Multilingual نام نرم افزاری امینیتی ترکیبی می باشد که کار چندین برنامه امنیتی را در خود جمع کرده است. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی امنیتی خود برای مقابله با حملات و تهدیدات اینترنتی ، تروجان ها و ویروس ها شناسائی برنامه های ضد جاسوسی و .. می باشد. بعد از نصب ، نرم افزار شروع به جستجو در حافظه سیستم و ریجستری شما می کند و برنامه هاهی مخرب و فایل های آلوده را شناسائی و انها را پاکسازی میکند. این نرم افزار قابلیت شناسائی 985،000 تهدید را در پایگاه داده خود دارا می باشد و میتواند به آسانی به مقابله با انها بپردازد. یکی از ویزگی های منحصر به فرد در استفاده از این نرم افزار عدم کاهش و کارائی ویندوز می باشد که به هیچ عنوان سرعت سیستم شما پائین نمی اید. همچنین این نرم افزار از مروگر های اینترنتی از جمله Internet Explorer ، Firefox و Opera بطور کامل پشتیبانی می نماید. شما میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از سیف دانلود دریافت نمائید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 893
  • بازدید ماه : 3,426
  • بازدید سال : 24,642
  • بازدید کلی : 105,278