loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 423 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی Derrick the Deathfin اولین بازی زیرآبی کاغذی دنیا می باشد! وارد دنیای آبی پر از کاغذ، ماهیان مسخره، نبردهای مرحله ای، کاغذ، ویرانی های سرکش، و باز هم کاغذ بشوید! به دریک در جستجوی رویایی خود برای نابودی هرآنچه که می بیند محلق شوید که ناشی از تغییرات زندگی وی پس از مرگ پدر و مادرش می باشد. برای موفق شدن شما باید به نبرد بپردازید، بپرید، مسابقه دهید و مسیر خود را از میان یک مرجان دریایی گیج کننده بگذرانید!

Derrick the Deathfin PC-DEFA

 

Derrick the Deathfin cover دانلود بازی Derrick the Deathfin برای PC

amirali بازدید : 58 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Stealth Bastard Deluxe 2013 برای PC

 

دانلود بازی Stealth Bastard Deluxe 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Stealth Bastard Deluxe نام یکی از جدیدترین بازی های پلتفرمر و کم حجم است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی Curve Studios طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . بازی Stealth Bastard Deluxe توانسته با نوآوری فروان یک عنوان پلاتفرمر سرگرم کننده با رگه هایی از سبک اکشن مخفی کاری را روانه بازار کند . در بازی Stealth Bastard Deluxe خطرات سهمگین و معماهای مختلفی وجود دارند که باید پشت سر گذاشتن مراحل بازی باید از پس آنها بر بیایید .

بازی Stealth Bastard Deluxe تلفیقی از دو بازی Metal Gear Solid و Super Meat Boy است که دارای ۲۸ مرحله مختلف و سرگرم کننده است . برای عبور از مراحل نیاز به پنهان شدن در سایه ها و هک مسیرهای خروجی دارید و برخی اوقات باید با دشمنان وارد جنگ شوید . اگر از علاقمندان به بازی های پلتفرمر هستید فرصت دانلود بازی Stealth Bastard Deluxe 2013 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 121 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Driftmoon برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Driftmoon برای کامپیوتر

 

بازی Driftmoon یک بازی کم حجم جدید است که تلفیقی از سبک ماجرایی و نقش آفرینی محسوب می شود و چندی پیش برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده است . بازی Driftmoon  داستان سرزمین اسرار آمیز و محصور شده Driftmoon را روایت می کند که توسط شیطان محاصره شده است . اینجاست که پسری جوان به همراه کرم شب تاب و پلنگی وارد عمل می شوند و وارد ماجراجویی خطرناکی میشوند تا بتوانند این نفرین شوم را برای همیشه از سرزمینشان دور کنند .

در طول مسیر خطرات مختلفی جان آنها را تهدید میکند که باید خطرات را یکی پس از دیگر پشت سر بگذارید تا آزادی سرزمین به وقع بپیوندد . اگر از علاقمندان به بازی های نقش آفرینی و ماجرایی هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Driftmoon برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید 

amirali بازدید : 61 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Crow 2013 برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی Crow 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Crow 2013 یکی از جدیدترین بازیهای ماجرایی با حجم نسبتا کم است که توسط کمپانی Sunside Inc در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر روانه بازار شده است . بازی Crow 2013 با نوآوری و خلاقیت فراوان ابتدا برای سیستم عامل IOS و چندی پیش برای کامپیوتر عرضه شد . در بازی Crow 2013 بازی باز نقش کلاغی را بر عهده خواهد داشت که باید بر فراز آسمان به ماجراجویی و گشت و گذار بپردازد ومراحل و ماموریتها را یکی پس از دیگری طی نماید .

از ویژگی های منحصر به فرد بازی Crow 2013 میتوان به گرافیک خوب و عالی سه بعدی و حجم نسبتا کم آن نسبت به محیط گسترده بازی اشاره کرد . از دیگر نکات مثبت بازی Crow 2013 میتوان به خط داستانی جالب و موسیقی متناسب با حال و هوای بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای ماجرایی و متفاوت هستید فرصت دانلود بازی Crow 2013 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 75 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Element4l برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Element4l برای کامپیوتر

 

بازی Element4l یک بازی فکری و ماجرایی جدید است که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است و از خلاقیت و نوآوری زیادی در سبک و سیاق برخوردار است . در بازی Element4l همانطور که از نام آن پیداست شما کنترل ۴ المنت یا عنصر مختلف را در اختیار دارید که باید آنها را از موانع عبور دهید و به تکامل برسانید . بازی Element4l دارای مراحل متنوع و محیطهای مختلف است که باید در آنها به کاوش بپردازید و با چالشهای متفاوتی روبرو شوید . دشمنهای اصلی شما در بازی Element4l خورشید و طبیعت پیرامونتان است که ممکن است جانتان را تهدید کند .

بازی Element4l دارای کنترل و گیم پلی بسیار روان است و گرافیک هنری بسیار خوبی دارد که لذت بازی را دو چندان کرده است . از ویژگی های بازی Element4l  می توان به موسیقی متن عالی و همخوان با محیط بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای فکری هستید فرصت دانلود بازی Element4l  را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 84 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

ماجراهای جدیدی برای سیمز شما در سواحل آفتابی و در ورای آب های دل نواز یک جزیره ی رویایی لحظه شماری می کنند. از کشف جزیره های استوایی تا ایجاد یک اقامتگاه در سطح کیفی ۵ ستاره ای، سیمز شما می تواند یک سفر فراموش نشدنی را برای خود ایجاد کند یا خودش را در خانه ای جدید در این آرمان شهر مستقر سازد. اگر شما خانه ی مورد علاقه ی خود را در زیر آب بنا کنید، سیمز شما می تواند با استفاده از لوله های هوا به اعماق اوقیانوس رفته و زندگی خود را بگذراند. هیچ کسی اطلاع ندارد! شاید یک گنج غرق شده در دریا را کشف کنید و یا با پری های دریایی دوست شوید! با ویژگی های جدیدی که در این نسخه از بازی سیمز قرار داده شده است، سیمز شما می تواند لحظه های جدیدی را در جزیره ی رویایی خود تجربه کند.

The Sims 3: Island Paradise PC-FLT

 

The sims3 island paradise cover دانلود بازی The Sims 3: Island Paradise برای PC

 

 

amirali بازدید : 65 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Castle Dracula قلعه دراکولا

| بازی قلعه دراکولا - نسخه کرک شده |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

روزی قلعه دراکولا در نیمه شب در نزدیکی یکی از دهکده ها نمایان شد. همسر شما توسط افراد دراکولا دزدیده شده و در قلعه نگه داری می شود. وظیفه اصلی شما در این بازی نجات او می باشد. سبک بازی اول شخص بوده و دارای تعدادی زیادی اتاق، تله، پازل می باشد.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...
دانلود بازی Castle Dracula قلعه دراکولا
دانلود بازی Castle Dracula قلعه دراکولا
قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :
فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

لینک های دانلود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 909
  • بازدید ماه : 3,442
  • بازدید سال : 24,658
  • بازدید کلی : 105,294