loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 107 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (1)

 

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 

The Uniform Server شبیه سازی سرورهای رایانه ای The Uniform Server 8.9.1

amirali بازدید : 121 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

یکی از مشکلات کاربران یافتن فایل های نصب درایورهای سخت افزاری و به روزرسانی آنها به جدیدترین ورژن ها می باشد. همانطور که میدانید لازم است هر چند وقت یکبار نسبت به آپدیت درایورهای سخت افزاری خود اقدام نمایید. این مسئله مخصوصاً برای افرادی بازیخور هستند بیشتر نمود خواهد داشت. Driver Finder نرم افزاری حرفه ای است که در زمینه پیدا کردن فایل های درایورهای سخت افزار به کاربر کمک میکند. سرورهای این شرکت سازنده این نرم افزار با جستجو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال بیشترین شانس ممکن را برای یافتن درایورهای سخت افزاری سیستم شما ایجاد خواهند کرد. این نرم افزار با پشتیبانی از قطعات سیستم مانند کارت های صدا و صوت، بلوتوث،دوربین های دیجیتال،موس و کیبرد،کارت های شبکه،پرینترها،دستگاه های متصل شوند با usb،کارت ویدیو و گرافیک، درایور موبایل و تلفن و وب کم ها و… نیاز کاربر در یافتن هرگونه درایور را رفع می کند. این نرم افزار در دو حالت سخت افزارهای متصل و قطع شده به اسکن سیستم می پردازند و با شناسایی کامل ویندوز و قطعات سخت افزاری نسبت به نصب درایورها و یا به روزرسانی آنها اقدام می نماید. نکته جالب این نرم افزار شناسایی قطعاتی است که قبلاً به سیستم متصل شده اند ولی هم اکنون متصل نیستند و بدین ترتیب حتی قابلیت دانلود درایور برای آن قطعات را نیز داراست. قابلیت مهم دیگر نرم افزار توانایی بک آپ و پشتیبان گرفتن از درایورهای نصب شده و رایت آن روی لوح های فشرده یا نگهداری به صورت فایل فشرده می باشد. در طرف مقابل قابلیت ریستور یا بازگردانی فایل های پشتیبان را نیز فراهم است. به این ترتیب نگرانی از جهت از بین رفتن درایورها پس از تعویض ویندوزها از بین خواهد رفت. 

 

driverfinder یافتن درایورهای سخت افزاری Driver Finder 3.2.0.0

 

amirali بازدید : 57 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

amirali بازدید : 164 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro v8.5.4.11

amirali بازدید : 63 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator نرم افزار قدرتمند مترجم متن ها Ace Translator 9.2.3.626 Final + قابل حمل

 

amirali بازدید : 51 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه تمام کارهای بشر به سمت الکترونیکی شدن سوق پیدا کرده است که آموزش نیز از این موضوع مستثنی نیست؛ سیستم آموزشی جهان کم کم به سمت آموزش های الکترونیکی و از راه دور پیشرفت کرده است، در این بین آموزش های داخلی رایانه بسیار از این روش استفاده می کنند اما برای ساخت یک فیلم آموزشی خوب در رایانه به نرم افزاری قدرتمند احتیاج خواهید داشت که به خوبی بتواند از صفحه ی نمایش فیلم برداری کند و بتوانید هر صوتی را برای ذکر نکات بر روی آن قرار دهید. نرم افزار TechSmith Camtasia Studio که امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یک استودیو ی تهیه و تدوین فیلم های آموزشی را در اختیار شما قرار می دهد.

برنامه Camtasia Studio یک نرم افزار فوق حرفه ای برای تهیه، ویرایش و انتشار فیلم های آموزشی در جهان می باشد که از تمام استاندارد های ساخت فیلم های آموزشی پیروی می کند. توسط این نرم افزار شما به راحتی قادر خواهید از تمام عملیاتی که در صفحه نمایش صورت میگیرد فیلم برداری کرده و سپس با قرار دادن صوت بر روی آن، یک فیلم آموزشی خوب را بسازید، لازم به ذکر است در ضبط ویدیو اگر بخواهید نکته ای مهم را اشاره کنید، شما می توانید در هر قسمت نزدیک نمایی کرده یا متن و علامت متحرکی قرار دهید تا بتوانید هدف خود را به خوبی نمایش دهید. این نرم افزار از بانک صوتی قدرتمندی نیز برای استفاده از صوت های مناسب در فیلم های آموزشی بهره مند است و کتابخانه ای کامل از این فایل های صوتی برای کاربر فراهم میسازد که از نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود.

برای اینکه شخصی که از فیلم های آموزشی شما استفاده می کند خسته نشود می بایست تعاملی بین وی و فیلم آموزشی برقرار باشد که این نرم افزار این مورد را به خوبی فراهم میسازد و شما می توانید فیلم هایی بسیازید که کاربر نیز بتواند در آنها مراحل را به صورت تست بگذارند و در اینصورت کسی که آموزش می بیند به خوبی می تواند با مراحل کار آشنا و با آموزش در تعامل باشد؛ لازم به ذکر است شما می توانید همراه با فیلم یک آزمون نیز برگزار کنید تا سطح آموزش کاربر را بسنجید. این نرم افزار نه تنها از صفحه نمایش شما فیلم می گیرد، بلکه اگر نیاز باشد قادر است فیلم را از وبکم شما نیز ثبت کند که در آموزش بخش سخت افزاری رایانه می تواند مفید واقع شود.

نرم افزار کامتازیا تمام کلیک ها، تایپ هایی که از طریق ماوس و کیبورد صورت می گیرد نیز به صورت مجازی در فیلم آموزشی نمایش می دهد و کاربر می تواند ببیند که شما با سخت افزار های دیگر رایانه چه عملیاتی را انجام می دهید. پس از ساخت و ویرایش کامل فیلم شما می توانید فیلم آموزشی خود را در فرمت های گوناگون ذخیره و بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کرده یا حتی در سایت های اشتراک ویدیو یا شبکه های اجتماعی انتشار دهید. در کل می توان این نرم افزار را بهترین نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی دانست که امروز در وب سایت دانلود رایگان می توانید آخرین ویرایش آن را به صورت رایگان دریافت و از ساخت فیلم های آموزشی خود لذت ببرید.

amirali بازدید : 52 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

بارکد به عبارتی شناسنامه هر کالا به شمار می رود و از این رو از اهمیت ویژه ای در سامانه ی شناسایی کالا برخوردار است؛ نرم افزار DlSoft Really Simple Barcodes که امروز با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم؛ شما را قادر میسازد تا برای کالا های خود بارکد بسازید. از انواع بارکد های قابل ساخت از طریق این نرم افزار می توان به Aztec, Datamatrix, PDF417 و کد QR اشاره نمود. این نرم افزار ساخت بارکد یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت بارکد به صورت عکس های قابل استفاده در نرم افزارهای گرافیکی مختلف همچون Illustrator، فتوشاپ و ... می باشد که فایل های ساخته شده کیفیت بسیار بالایی (96, 200, 300, 600, 1200 یا 2400 ppi) دارند.

پس از ساخت بارکد در نرم افزار شما قادرید آن را به صورت فایل تصویری با فرمت های گوناگون همانند BMP، GIF، JPG، PNG، TIFF یا وکتور های EPS و WMF ذخیره نمایید؛ لازم به ذکر است شما همچنین قادرید از لیبل بارکد ساخته شده پرینت تهیه نمایید و یا آن را با فرمت داخلی خود نرم افزار ذخیره نمایید که بسیار می تواند مفید واقع شود. این نرم افزار از بیش از 50 روش بارکد گذاری همچون 4-State, Codabar, Code 39, Code 93, Code 128, DeutschenPost, GS1/EAN/UCC 128, EAN/UCC 14, EAN/UCC 13 و ... پشتیبانی به عمل می آورد که نشان از قدرتمندی آن دارد. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار  را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از ساخت و ویرایش آسان بارکد لذت ببرید.

 پشتیبانی از سیستم عامل: Windows XP (service pack 2 or later), Windows Vista/Windows 7/Windows 8

amirali بازدید : 58 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که مدیریت کارهای روزانه برایتان مهم و ارزشمند است ، مسلماً نرم افزار Efficient To-Do List Pro ویژه شماست. به وسیله این نرم افزار عالی میتوانید کارهای روزانه اتان را به جای اینکه در دفترچه یادداشت بنویسید یا روی کاغذ نوشته و به محل مختلف بچسبانید، درون نرم افزار برنامه ریزی کنید و با ایجاد لیست کارهایی که باید انجام دهید، برنامه ریزی بهتری انجام دهید. باتوجه به اینکه نرم افزار میتوانید بی نهایت لیست داشته باشه و قابلیت یاددآوری کارهای لیست شده را دارد به کاربر این اطمینان را میدهد که امکان فراموش شدن یا از قلم افتادن کارها از بین خواهد رفت. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارید که درون کارهای لیست شده به جستجو بپردازد و امکان ویرایش یا تغییر زمان آنها نیز وجود دارد. قابلیت دیگر ، امکان چسباندن و پیوست کردن فایل به کارهای لیست شده است. این قابلیت باعث می شود که انعطاف پذیری و همچنین اطلاعات کاربر افزایش یابد و اگر نیاز به یادداوری بود نیز انجام شود. 

 

Efficient To Do List ایجاد لیست انجام کار Efficient To Do List Pro 3.51.340

 

 

amirali بازدید : 223 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

می دانید که تغییرات در پارتیشن ها یا اندازه درایوها در ویندوز یک امر ضروری است و مواقع زیادی پیش می آید که به خاطر کمبود فضای یک پارتیشن می خواهید بدون از دست دادن اطلاعات فضای آن را افزایش دهید. برنامه PARTITION MAGIC تا حد زیادی این نیاز را برآورده می کند ولی این برنامه در کار با هاردهای بالاتر از ۸۰ مشکلاتی مانند خراب شدن اطلاعات را به همراه دارد. اما این برنامه که محصول سال ۲۰۰۸ می باشد تقریبا بهترین برنامه برای انجام هر گونه تغییراتی بر روی پارتیشنها مانند فرمت کردن ، پاک کردن پارتیشن ، تغییر اندازه ، فعال کردن و … را انجام می دهد. این نسخه از برنامه از ویندوز ۹۵ تا ویندوز ویستا را در کلیه نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی پشتیبانی می کند. یعنی در حدود ۱۰ سیستم عامل ویندوز مختلف می توانید از این برنامه استفاده کنید. امکانات این برنامه آنقدر جدید و زیاد و فوق العاده است که نمی توان همه آنها را بیان کرد و نسبت به برنامه PARTITION MAGIC بسیار جلوتر است. مثلا با این برنامه می توانید اندازه یک پارتیشن NTFS‌ را که قفل است بدون RESTART کردن ویندوز تغییر دهید. می توانید پارتیشن های لینوکس را یعنی EX2‌ و EX3 به هم تبدیل کنید. می توانید بدون از دست رفتن اطلاعات FAT را به NTFS و برعکس تبدیل کنید. پیش بینی های بسیاری برای جلوگیری از پاک شدن و خراب شدن اطلاعات در هنگام تغییرات بر روی پارتیشنها در نظر گرفته شده است

 

Paragon Partition Manager پارتيشن بندی آسان با Paragon Partition Manager 11

 

 

 

amirali بازدید : 52 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند در زمینه فشرده سازی فایل ها و اطلاعات و نگهداری از آنها به صورت آرشیو می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهد بود تا انواع فایل ها با فرمت های مختلف را به آسانی و با سرعت بالا و به کمک ابزارهای قدرتمند برنامه در کمترین زمان فشرده سازی نمایند یکی از برترین ویژگی های آن این است که توانایی باز نمودن ۳۶ فرمتalz, ace, arc, arj, b64, bh, bhx, bin (hex files), bin (CD images), bz2, cab, ear, enc, gz, ha, ice, iso, jar, lcd, lha, lzh, mim, pak, rar, tar, tgz, uue, uu, war, xxe, z, zip, zoo, 7z, and 001files مختلف برخوردار است و همچنین می تواند فایل های فشرده را در ۸ فرمت مختلف ALZ.BH.CABو… ذخیره سازی نماید.

 

alzip قدرتمندترين نرم افزار فشرده سازي و آرشيو فايل ها با Alzip 7.5

 

amirali بازدید : 81 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه با افزایش حجم داده ها فشرده سازی یکی از بهترین راه کارها برای کم کردن حجم فایل ها و سهولت بیشتر در انتقال آنها به شمار می رود. نرم افزارهای بسیاری نیز با هدف فشرده سازی فایل ها به بهترین شکل ممکن و به حداقل رساندن حجم فایل رائه شده اند که هرکدام دارای فرمت مخصوص به خود هستند. ۷-Zip نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای فشرده سازی فایل ها است. عملکرد فوق العاده این نرم افزار باعث توجه کاربران به آن شده است. این نرم افزار علاوه بر فرمت مخصوص به خودش از طیف وسیعی از فرمت های فشرده سازی مربوط به نرم افزارهای مختلف پشتیبانی می کند که شما را از استفاده از چندین نرم افزار بی نیاز خواهد کرد. ۷-Zip در مقایسه با فرمت zip بین ۳۰ تا ۵۰ درصد بیشتر فایل ها را فشرده می کند. همچنین این نرم افزار در فشرده سازی فایل ها با فرمت ۷-Zip ، بین ۳۰ الی ۷۰ درصد بهتر از فشرده سازی با فرمت zip عمل می کند. و در یک برآورد این نرم افزار فشرده سازی به فرمت zip را بین ۲ الی ۱۰ درصد بهتر از دیگر نرم افزارهای مشابه با قابلیت پشتیبانی فرمت زیپ انجام می دهد.

 

7zip قوی ترین نرم افزار فشرده سازی فایل ها 7Zip 9.20 Final

 

 

amirali بازدید : 56 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

مهم نیست که هدف شما از ضبط تصویر نمایش کامپیوتر خود چیست – ایجاد ویدیوهای آموزشی، آماده سازی یک پروژه دانشگاهی، ضبط یک مکالمه ی تصویر از دوست خود در دوردست، یا مستند سازی باگ های یک نرم افزار – نرم افزار فوق حرفه ای Movavi Screen Capture با قابلیت فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه از صفحه نمایش شما با امکاناتی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا تمامی فعالیت های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید و با بهترین کیفیت آن ها را ذخیره کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار حتی در حالت تمام صفحه نیز به ضبط تصاویر بپردازید. همچنین در حالی که شما به ضبط ویدیوهای خود پرداخته اید می توانید صداهای آن ها را نیز ذخیره نمایید تا به این منظور هیچ نیازی به نرم افزارهای دیگر نداشته باشد.

 

Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0

 

 

 

amirali بازدید : 56 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

ZD Soft Screen Recorder نرم افزاری با عملکرد بالا برای ضبط صفحه نمایش است که درست مانند یک دوربین فیلم برداری واقعی عمل می کند. دوربین های واقعی قادرند تا موضوعات بسیار زیادی را در جهان پیرامون و نیز اتفاقات صورت گرفته در صفحه نمایش کامپیوتر را ثبت کنند. اما ZD Soft Screen Recorder تنها قادر است تا اتفاقات رخ داده در صفحه نمایش کامپیوتر را بسیار بهتر از دوربین های فیلم برداری واقعی ثبت کند. زیرا این نرم افزار به صورت شفاف، پیکسل به پیکسل، رنگ ۱۰۰% واقعی، عدم مداخله، بدون لرزش و سر و صدا ضبط می کند.

 

ZD Soft Screen Recorder فیلم برداری از دسکتاپ با ZD Soft Screen Recorder v5.2

 

 

amirali بازدید : 78 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه 888 گجت برای ویندوز XP ، ویستا و 7

یکی از امکاناتی که پس از ارائه ویندوز ویستا به کاربران هدیه داده شد تولباری بود که در گوشه ای از صفحه دسکتاپ قرار گرفت و انواعی از Gadget ها در خود جای داد تا کاربران بتوانند با توجه به خواسته های خود به بسیاری از گزینه ها در ویندوز و نرم افزارها سریعتر دسترسی پیدا کنند. این گجت ها علاوه بر این که جنبه ی کاربردی داشتند و البته دارند در زیبایی ویندوز هم نقش موثری را ایفا می کنند

amirali بازدید : 55 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

 

amirali بازدید : 293 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

Borland C++ Builder v5.2 - [www.AceDownload.com]

Borland C++ Builder v5.2

 

زبان C به عنوان یکی از قدیمی ترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی دنیا شناخته می شود و C++ را می توان نسخه ای دیگر از این زبان دانست. برای برنامه نویسی به هر زبان برنامه نویسی ابتدا نیاز به یک کامپایلر داریم تا بتوانیم برنامه خود را خطایابی و در نهایت اجرا نماییم. حال آنکه با توجه به اینکه C++ در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از برنامه نویسان برای برنامه های خود از این زبان استفاده می کنند ، بسیاری از شرکت های تولید کننده نرم افزار ، کامپایلرهای خود را برای این زبان عرضه کرده اند که البته مسلمأ Borland نیز این موضوع را بسیار جدی پیگری کرده و یکی از حرفه ای ترین و کامل ترین کامپایلرهای این زبان را عرضه کرده است. امکانات گنجانده شده در این نسخه بسیار کامل بوده و محیطی مانند Visual C++.net را تداعی می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایتAceDownload دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

amirali بازدید : 47 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

amirali بازدید : 47 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

SSDlife Pro نرم افزاری مخصوص هارد دیسک های ssd است. هارد دیسک های ssd به دلیل سرعت بالایشان این روزها مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و مصرف آنها رو به افزایش است. مانند تمامی هارد دیسک ها ، این مدل از هارد دیسک هم نیاز به مراقبت و بررسی دارد. نرم افزار SSDlife Pro یک نرم افزار مراقبت و بررسی کامل هارد دیسک های ssd می باشد که با بررسی و آنالیز رفتار و وضعیت هارد دیسک ، به کاربر کمک میکند تا در نگهداری و افزایش طول عمر آن نکات لازم را رعایت کند. این نرم افزار در واقع به شما کمک میکند تا از خرابی های احتمالی و مرگ هارد دیسک خود مطلع شوید و سلامت آن را زیر نظر داشته باشید تا اگر احتمال خرابی و از دست رفتن اطلاعات افزایش یافته بود ، نسبت به تهیه نسخه های پشتیبان اقدام کنید. این نرم افزار طول عمر هارد های ssd را محاسبه خواهد کرد. این نرم افزار با آنالیز و الگوریتم های هوشمندی که در خود جای داده است ، طول عمر هارد دیسک را محاسبه خواهد کرد ، البته این طول عمر بسته به استفاده ای که از هارد دیسک میکنید ، متغیر خواهد بود. این نرم افزار با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز ، هر ۴ ساعت یکبار با بررسی داده ها سلامتی هارد دیسک را بررسی خواهد کرد و با استفاده از تکنولوژی S.M.A.R.T این داده ها را تخمین زده و اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین این نرم افزار ، اطلاعات کاملی از هارد  ssd به کاربر خواهد داد اعم از مدل و سازنده trim پشتیبانی شده در هارد دیسک که این اطلاعات مفید خواهند بود. در مورد پشتیبانی از هارد دیسک ساخت شرکت های مختلف نیز ، این نرم افزار از اکثر هارد دیسک شرکت های معتبر نظیر intel , adata , kingston , wd , patriot , ocz و… پشتیبانی خواهد نمود.

 

SSDlife Pro مراقبت از هارد دیسک های ssd با نرم افزار SSDlife Pro 2.3.52

 

 

 

amirali بازدید : 50 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Ashampoo WinOptimizer

Ashampoo WinOptimizer 10.02.05 نام یکی دیگر از نرم افزار شرکت نرم افزاری Ashampoo می باشد که جهت بهینه سازی و پاکسازی ویندوز مورد استفاده قرار میگرد. نسخه جدید این نرم افزار تغییرات کلی از نظر ابزار و بهین هسازی و ... داشته است که در عین خود قابل توجه می باشد. با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی ریجستری وندوز خود را بهینه سازی و پاکسازی کرده و سرعت سیستم خود را بصورت قابل توجهی افزایش دهید. این نرم افزار با فراهم کردن محیط ساده و کاربر پسند این امکان را به کاربر داده است که عملکرد ابزار ها را به اسانی متوجه شده و بسته به نیاز های خود از انها استفاده نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارا بودن ابزار یکپارچه سازی ، امکان پاکسازی درایو ها ، بهینه سازی ریجستری ، افزایش سرعت ویندوز تا 500 درصد ، مدیریت Startup ، مدیرتی و بهین هسازی نرم افزار های نصب شده ، مدیریت اتصالات اینترنت، مسدود سازی ای پی ها اسپم ، نمایش اطلاعات سیستم ، آنالیز سیستم و رفع خاطاهای موجود و احتمالی ، امکان پشتیبانی گیری از اطلاعات و .... اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت میهن دانلود دانلود نمائید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت تعمیر و نگهداری سیستم

جستجو ویافتن فایل های بدون مصرف و حذف انها

آنالیز ریجستری و و حذف قسمت های اضافی از ان

امکان یکپارچه سازی دیسک های سخت

تجزیه و تحلیل سیستم شفافیت و مقایسه آن با کمک ابزار اطلاعات و تشخیص

نمایش اطلاعات جامع و شفاف در مورد سخت افزار و نرم افزار نصب شده

قابلیت مدیریت برنامه های کاربردی که در هنگام راه اندازی ویندوز

دارا بودن مجموعه ای از ابزار را حذف و رمز در آوردن فایل ها و پوشه ها و همچنین به بازیابی و ارسال فایل

قابلیت مدیریت پشتیبان گیری راحت و سفارشی سازی برنامه ها

امکان تنظیم رابط و گزینه های مخفی در ویندوز

و ...

لینک های دانلود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 977
  • بازدید ماه : 3,510
  • بازدید سال : 24,726
  • بازدید کلی : 105,362