loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 137 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

amirali بازدید : 612 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

Royal Envoy 3: Campaign for the Crown عنوانی جدید از سری بازی های مدیریتی (Dash) نماینده سلطنتی می باشد . شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . به طور کل شاهد ۶۳ مرحله ی جذاب در بازی خواهیم بود که هرکدام چالشی جدید به حساب می آیند .

 

Royal Envoy 3 دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

amirali بازدید : 166 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (1)

 

دانلود بازی Demigod برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی Demigod برای کامپیوتر

بازی Demigod نام یکی از بازی های استراتژیک با المانهای نقش آفرینی است که  توسط کمپانی Gas Powered Games طراحی و توسط Stardock برای کامپیوتر روانه بازار شد و توانست امتیازهای بسیار خوبی از سایتهای منتقد گیم دریافت کند . در بازی Demigod داستان یک سری از خدایان افسانه ای و پوشالی روایت می شود که بر سر مالیکیت زمین با یکدگیر در افتاده اند و در حال نابودی همدیگر بر سر بقا هستند .

در بازی Demigod باید سعی کنید با ارتقای قدرت خود و آزاد کردن قابلیتهای مختلف و قدرتمند از پس دیگر خدایان برآیید و آنها را یکی پس از دیگری از گود خارج کنید . از ویژگیهای بازی Demigod میتوان به گرافیک بسیار خوب و منحصر به فرد و تلفیق سبک نقش آفرینی و استراتژیک اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک و نقش آفرینی هستید فرصت دانلود بازی Demigod برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 64 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (1)
Rush for Gold: Alaska – یک بازی زیبا به سبک Dash است.در این بازی همچنانکه از نام آن پیداست به جستجوی طلا خواهید پرداخت.این تلاش از برای یافتن طلا در این بازی به صورت سیستماتیک پی گرفته می شود و پس کشف نقاطی که دارای منابع عظیم طلا هستند با ترتیب کارگران و فراهم کردن تمامی شرایط به استخراج طلا از معادن آلاسکا خواهید پرداخت و در ادامه می بایست از آنها در مقابل راهزنان و دزدان محافظت کنید….در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Rush Cover دانلود بازی مدیریتی Rush for Gold: Alaska برای PC

amirali بازدید : 67 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Warcraft 3   بازی وارکرافت 3

 

دانلود بازی Warcraft 3 

دانلود بازی وارکرافت ۳ برای کامپیوتر

 

بازی Warcraft 3 از بهترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک است که اولین نسخه آن سال ۱۹۹۵ توسط کمپانی Blizzard برای کامپیوتر روانه بازار شد . استقبال زیاد از بازی Warcraft 3 و امتیازهای خوب که توسط سایتهای مطرح بررسی بازی به  بازی وارکرافت ۳ داده میشد باعث شد که پس از مدتی نسخه دوم و چند سال بعد نسخه سوم این بازی با تغییرات بسیار و رفع اشکال نسخه های  قبل روانه بازار شود .

بازی Warcraft 3 در سال ۲۰۰۲ روانه بازار شد و توانست با داستان خوبی که در بخش تک نفره داشت و امکانات جالب و فروانی که در بخش مالتی پلیر و چند نفره  بازی وارکرافت ۳ قرار داده بود به یکی از اصلی ترین بازی های کاندید برای مسابقات مختلف و بازی های گروهی و آنلاین تبدیل شود .

از دیگر ویژگی های بازی Warcraft 3 می توان به گرافیک منحصر به فرد بازی و امکان خلق استراتژی ها و برنامه های مختلف برای اداره بازی اشاره کرد . اگر شما هم علاقه مند بازی استراتژیک هستید، فرصتدانلود بازی Warcraft 3  بازی وارکرافت ۳ را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید .

 

amirali بازدید : 89 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Legends of Dawn گیمرها را به نبردهای خونین در مناطق شمالی Narr فرا می خواند. زنده ماندن شما بسته به خود شما، جادوی شما و شمشیر شما دارد. چیزی که این بازی را از سایر بازی های مشابه به خود متمایز می کند، آزادی بازی که در چندین ویژگی متعدد که به ندرت در بازی های سبک RPG دیده شده است می باشد. در این بازی سعی شده تا نبردها به واقعیت بسیار نزدیک شده و تجربه ای که خواستار درونی گیمرها می باشد مهیا شود. البته، گزینه هایی که شما در هنگام بازی کردن پیش رو دارید شما را از امتحان کردن دیگر موارد منع نمی کند و همچنین می توانید سایر موارد را به طور همزمان نیز استفاده نمایید. شما می توانید نیروی جادویی و شمشیر خود را ترکیب کنید و … . بازی Legends of Dawn از محدودیت های کلاسیک برخلاف زندگی واقعی جدا شده است. کلاس، مسابقه و تفاوت ها در تمامی بازی وجود دارد اما بعد از این که شما سبک و مسابقه خود را انتخاب نمودید، می توانید تمامی موارد بازی را بدون ریستارت نمودن بازی جایگزین نمایید و استفاده کنید.

Legends of Dawn PC-SKIDROW

 

Legends of Dawn pc cover small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

 

 

amirali بازدید : 82 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)
The Cranks – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.سبک این بازی شباهت زیادی به بازی همسایه جهنمی دارد.چرا که در هر مرحله از این بازی به اشکال مختلف به آزار و اذیت همسایه های خود خواهید پرداخت.این داستان از آنجا آغاز می شود این خانواده شجاع از یکنواختی به ستوه آمده و برای ایجاد تنوع به شهر جدید کرنکی مهاجرت می کنند.اما در آنجا همسایه های خونسرد که فاقد هرگونه هیجانی هستند ، استقبال خوبی از آنها نمی کنند و این اتفاقات موجبات ناراحتی این خانواده را فراهم می کنند.از این جهت شما از هیچ کاری در راستای اذیت کردن آنها فروگذار نخواهید کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Cranks Cover دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC

 

amirali بازدید : 76 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)
Moai Build Your Dream – یک بازی جذاب به سبک Dash است.در این بازی به کشف شگفتی های جزیره ای ناشناخته خواهید پرداخت که گویا در گذشته از شکوه و افتخار چیزی کم نداشته اما همکنون بومیان آنجا در شرایط نابسامانی روزگار می گذرانند.از شرور طبیعی همچون فعالیت بی رویه کوه آتش فشانی جزیره گرفته تا آزار و اذیت ارواح خبیث ، دزدی اموال و منابع غذایی مردم جزیره وغیره همگی دست به دست هم داده تا جزیره و مردمش را نابود سازد.آنها نیازمند یک فرمانده مقتدر هستند که بتواند با بازسازی و ترمیم تخریب گذشته ، مدیریت کارگروه گرد آوری منابع ، رونق بخشیدن به کشاورزی ، ساخت سلاح جنگی ، آموزش و تربیت جنگ آوران کاربلد و…به سریع ترین شکل ممکن وضعیت جزیره را سامان بخشد.این بازی با وجود حجم بسیار کم از گرافیک قابل قبولی برخودار بوده و بیگمان شما را سرگرم خواهد کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

MOAI Cover دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Moai Build Your Dream

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 842
  • بازدید ماه : 3,375
  • بازدید سال : 24,591
  • بازدید کلی : 105,227