loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 59 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Joe Danger 2 The Movie 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Joe Danger 2 The Movie 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Joe Danger 2 The Movie  یک بازی موتورسواری جدید و جالب آرکید است که دومین نسخه بازی Joe Danger است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی Hello Games برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده است . در  بازی Joe Danger 2 The Movie نقش یک موتور سوار و بدلکار را بر عهده خواهید داشت که باید از نقشه های متنوع و مراحل مختلف بازی عبور کنید و با انجام حرکات خارق العاده از موانع خطرناک عبور کنید . شما در مراحل مختلف با جو همراه خواهید شد و بلدکاری او را باید تکمیل کنید.

از ویژگی های منحصر به فرد بازی Joe Danger 2 The Movie می توان به گرافیک و جزئیات خوب و ۳ بعدی بازی در کنار گیم پلی روان آن اشاره کرد که می تواند تا ساعت ها بازی باز را سرگرم کند . اگر از علاقمندان به بازی های آرکید و موتورسواری هستید فرصت دانلود بازی Joe Danger 2 The Movie 2013 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 295 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Victory The Age of Racing   بازی ماشین سواری مسابقه ای

 

دانلود بازی Victory The Age of Racing – بازی ماشین سواری مسابقه ای

 

بازی Victory The Age of Racing یک بازی جدید ماشین سواری مسابقه ای است که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Victory The Age of Racing با توجه به حجم نسبتا کم گرافیک و فیزیک خوبی را در بازی شاهد هستیم که میتواند فاکتورهای قابل توجهی برای علاقمندانه به بازیهای ماشن سواری باشد . در بازی Victory The Age of Racing باید با تکیه بر قدرت رانندگی خود در پیستهای مختلف مسابقه به رقابت با رقبای مختلف بپردازید و با شکست دادن آنها به جوازی مختلف دست پیدا کنید و مراحل بازی را پیش ببرید .

از دیگر نکات برجسته بازی Victory The Age of Racing که میتوان به آن اشاره نمود کنترل کاملا طبیعی و قابل توجه ماشین هاست که جذابیت بازی را دو چندان کرده است . اگر از علاقمندان به بازی های مسابقه ای و ماشین سواری هستید فرصت دانلود بازی Victory The Age of Racing – بازی ماشین سواری مسابقه ای برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 65 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
 

 

Police Cover دانلود بازی Police Force 2 برای PC
amirali بازدید : 562 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

این بار سایت دانلودها یکی از بازی های هیجان آور رانندگی در جاده ، سلطان جاده ها را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است ،بازی که جزو بازی های خاطره انگیر و جذاب می باشد و قطعا خیلی از ما رابه یاد گذشته می اندازد. در این بازی شما نقش یک راننده کامیون را دارید و باید بار به مکان های مختلف ببرید و با هزینه بدست آمده از ان میتوانید کامیون جدید بخرید یا قطعات کامیون  قبلی خود را ارتقا دهید.
این بازی واقعا ازگرافیک بالایی برخوردار است و برای هر فردی جذابیت های خاص خود را دارد. هم اکنون میتوانید این بازی خاطره انگیز را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

King Of The Road بازي محبوب و مهیج رانندگي در جاده  King Of The Road 2

 

 

ویژگی های بازی King of the Road:
- مسابقه کامیون رانی فوق العاده سریع
- بیش از ۲۰ کامیون بزرگ و قابل تنظیم
- گیربکس های دستی و اتوماتیک
- ۲۰ گزینه ارتقاء کامیون
- حضور ماشین هادی دیگر در جاده  BMW M5

- تغییر واقعی آب و هوا و ساعات شبانه روز
- ۳ حالت برای بازی چند نفره
- و …

دانلود اسکریپت

 

source بازي محبوب و مهیج رانندگي در جاده  King Of The Road 2 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل فشرده ، باید فایل iso موجود را با یک نرم افزار رایت مانند Nero یا … رایت کرده و سپس با استفاده از آن سی دی به نصب بازی بپردازید.همچنین می توانید فایل iso را توسط نرم افزار هایی مانند Daemon Tools در سیستم خود اجرا کرده و به نصب آن بپردازید.

 

password بازي محبوب و مهیج رانندگي در جاده  King Of The Road 2پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي محبوب و مهیج رانندگي در جاده  King Of The Road 2لینک دانلود – 302 مگابایت | لینک کمکی

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 906
  • بازدید ماه : 3,439
  • بازدید سال : 24,655
  • بازدید کلی : 105,291