loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 69 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×1200 تا ۲۵۶۰×1600 آماده شده اند .

 

Incredible Mixed Wallpapers 22.06 مجموعه ۱۰۰ والپیپر متنوع و زیبا Incredible Mixed Wallpapers

 

amirali بازدید : 64 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر گرافیکی و هنری آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallAHW2 مجموعه 50 والپیپر گرافیکی و هنری Abstract HD Walpapers

 

amirali بازدید : 55 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

وکتورهای اسلامی که میتوانند جهت استفاده در طراحی های مذهبی مورد استفاده گیرند در این مجموعه توسط دانلودها آماده شده اند. در این مجموعه ۵ وکتور اسلامی و عربی با طرح های از مساجد و آماده شده اند و کاملا قابل ویرایش هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این وکتورها در قالب فایل های eps ارائه شده اند. سه عدد از این وکتورها را در عکس مطلب مشاهده می نمایید.

 

islam vector 5 وکتور اسلامی زیبا و کاربردی با فرمت EPS

 

amirali بازدید : 88 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Wooden Table & Nature Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Wooden Table Nature مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Wooden Table & Nature Stock Photo

 

 

 

amirali بازدید : 48 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور با موضوع سال ۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Glass 2013 Banners مجموعه بنرهای سال جدید میلادی Glass 2013 Banners

 

amirali بازدید : 346 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Raindrops on Glass را برای شما عزیزان در تازه دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۵۰۰۰×۴۰۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

 

Raindrops on تصاویر استوک با موضوع قطرات باران Raindrops on Glass

 

amirali بازدید : 51 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 

مجموعه تصاویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Lavender Fields and ballons را برای شما عزیزان در تازه دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۵۰۰۰×۴۰۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

 

Fields and ballons مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Lavender Fields and ballons

 

 

amirali بازدید : 64 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Underwater World را برای شما عزیزان در تازه دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۸۵۷۶×۵۶۹۶ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

 

Underwater World تصاویر استوک با موضوع زیر دریا Stock Photo   Underwater World

 

 

amirali بازدید : 57 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Underwater World را برای شما عزیزان در تازه دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۸۵۷۶×۵۶۹۶ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

 

Underwater World تصاویر استوک با موضوع زیر دریا Stock Photo   Underwater World

 

 

amirali بازدید : 44 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Jump Man را برای شما عزیزان در تازه دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۵۰۰۰×۴۰۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

 

Jump Man مجموعه 20 تصویر استوک با موضوع پرش   Stock Photos Jump Man

 

 

amirali بازدید : 52 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۳۸ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۴۹۷×۱۱۴۶ – ۴۳۸۰×۲۹۶۸ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallWMW مجموعه 238 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Wonderful Mixed Walpapers

 

 

amirali بازدید : 60 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 – 2560X1600 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallCDW3 مجموعه 90 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Computer Desktop Walpapers

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 953
  • بازدید ماه : 3,486
  • بازدید سال : 24,702
  • بازدید کلی : 105,338