loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 71 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد . این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی ، به حل کردن پازل ها بپردازید . این قابلیت را دارید تا عکس هایی به صورت ۱۲ تا ۳۰۰ قطعه را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول نمایید . این بازی برای تمامی سنین مناسب است که در ادامه می توانید نسخه ۳ آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Jigsaw Boom 3 بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

amirali بازدید : 66 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Uncopy برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Uncopy برای کامپیوتر

 

بازی Uncopy یک بازی کم حجم فکری، معمایی و پازل جدید است که چندی پیش برای کامپیوتر روانه بازار شده و از نوآوری و خلاقیت فروانی در طراحی بهره برده است . در بازی Uncopy هدف نابود ساری همه بلوکهای متحرک روی صفحه بازی است که باید آنها را یکی پس از دیگری نابود نمایید . باید بلوکهایی را که همانند هم هستید کنار یکدیگر قرار دهید تا منفجر شوند . اما مشکل اینجاست که این بلوکها فقط در دو مسیر قابل حرکت هستید و باید برای جا به جایی آنها و قرار دادن در محل مناسب از مغز خود کمک بگیرید .

بازی Uncopy دارای مراحل متنوع به همراه بلوکهای مختلف است که برای قرار دادن آنها کنار هم در مراحل جلوتر باید وقت بیشتری را صرف کنید . از ویژگیهای بازی Uncopy می توان به داشتن بیش از ۶۰ مرحله متنوع , گرافیک و طراحی زیبا و معماهای درگیرکننده آن اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و فکری هستید فرصت دانلود بازی Uncopy برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 66 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
Myths of the World Chinese Healer – عنوان یک متفاوت و زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی در نقش یک شفا دهنده و درمانگر زبر دست چینی برای درمان پسر امپراتور به شهر سلطنتی دعوت شده اید.در طول بازی اما با ماموریت های متفاوت و گوناگونی مواجه می شوید و در این راستا در ساخت معجون های گیاهی که در درمان بیماران به شکل معجزه آسایی اثر گذارند مجرب تر شده و در مراحل بعدی از این آموزه ها بهره خواهید برد.در این نسخه از بازی سه جایزه به عنوان سورپرایز در مراحل خاصی گنجانده شده که تحت شرایط ویژه ای به دست خواهد آمد…  
 

Myths Cover دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

 

amirali بازدید : 115 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC


بازی Angry Birds Star Wars بالاخره نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در بازی Angry Birds Star Wars شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Angry Birds Star Wars :

-      شامل ۱۰۰ مرحله فضایی
-     اضافه شدن ۲۰ مرحله جدید در نسخه ۱.۲.۰
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     دارای مراحل مخفی و اسلحه های جدید
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۸
و …

 

 

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC

 

Angry Birds Star Wars The gameplay will be far , far away from galaxy . Though the gameplay , i mean the style in which the game is played is just similar to Angry Birds Space game , Just one big change has been introduced except the different levels and that’s the new birds .

 

 

آموزش نصب بازی Angry Birds Star Wars :

-     ابتدا بازی رو نصب کنین.

-     سپس توسط فایل پچ (موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. یعنی وقتی پچ رو اجرا کردین ، به مسیر نصب بازی رفته، مثلا به مسیر زیر
D: -> Program Files -> Rovio -> Angry Birds Star Wars -> AngryBirdsStarWars.exe

بروید و بازی رو انتخاب (پچ) کنید. (اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch باید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

-    سپس یک کد دلخواه مثل THET-ALEV-LEFR-USWO وارد نمایید و از بازی لذت ببرید.

-    دقت کنید در حین وارد کردن رمز متصل به اینترنت باشید.(یعنی ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد یا کانکت باشید)

-    دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند:

۱.  یا کارت گرافیک خود رو آپدیت کنید.

۲. یا باید این فایل رو دانلود کنید سپس در مسیر زیر کپی کرده

C:\Windows\System32

سپس بر روی فایل رجیستری کلیک کنید.

 

-    اگر در هنگام پچ کردن با ارور patch failed ممکن است دارای شرایط زیر باشد:

۱.   ممکن است بازی در حال اجرا باشد.

۲.   بازی از قبل پچ شده است.

۳.  ورژن پچ با ورژن بازی یکسان نیست.

۴.  یا در هنگام پچ کردن در پنجره مورد نظر، فایل اجرایی بازی رو انتخاب نکردین!

 

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC فرمت: EXE

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC حجم: ۷۵ مگا بایت

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC دانلود: دانلود بازی Angry Birds Star Wars | لینک کمکی

——————————–

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC دانلود بازی Angry Birds Space

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PCدانلود بازی Angry Birds Seasons

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PCدانلود بازی Angry Birds Rio

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PCدانلود بازی Angry Birds

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PCدانلود بازی Bad Piggies

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC رمز: www.yasdl.com

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC منبع: یاس دانلود

amirali بازدید : 85 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر

 

Jigsaw Boom 3 یک بازی کم حجم و فکری جدید است که به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است. بازی Jigsaw Boom 3 یک بازی در سبک پازل محسوب می شود که می تواند تا ساعت ها بازی باز را سرگرم نماید . در بازی Jigsaw Boom 3 میتوانید عکسهای دیجیتال مختلف را به پازلهای گوناگون تبدیل نمایید و با استفاده از موزیک آرامبخشی که در کنار پازلها قرار میگیرد به حل پازلهای گوناگون بازی بپردازید .

از ویژگیهای منحصر به فرد بازی Jigsaw Boom 3 میتوان به قابلیت انتخاب درجه سختی پازلها اشاره کرد ک همیتوانید متناسب با تواناییهای خود در حل پازل آن را زیاد یا کم کنید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و پازل هستید دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود ندهید .

amirali بازدید : 75 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Big City Adventure Tokyo برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Big City Adventure Tokyo برای کامپیوتر

 

بازی Big City Adventure Tokyo یک بازی کم حجم و فکری جدید در سبک پیدا کردن اشیای پنهان ( هیدن آبجکت ) است که در آن سفری هیجان انگیز به یکی از پر رفت و آندترین شهرهای جهان خواهید داشت و باید مراحل مختلف بازی را که با اشیای مختلف پر شده اند پشت سر بگذارید . در بازی Big City Adventure Tokyo هزارن آیتم مختلف گنجانده شده است که هر چه در مراحل پیش میروید پیدا کردن آیتمها سخت و سخت تر خواهد شد .

از ویژگیهای بازی Big City Adventure Tokyo میتوان به گرافیک هنری زیبا و موزیک متن دلنشین بازی اشاره کرد که کاملا با حال و هوای بازی همخوانی دارد و از نقاط قوت بازی محسوب میشود . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و در سبک پیدا کردن اشیای پنهان هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Big City Adventure Tokyo برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

amirali بازدید : 48 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)
Haunted Legends 4 The Curse of Vox – عنوان یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی به تحقیق و پژوهش پیرامون یک خانه که گویا خالی از سکنه اما مملو از ارواح است خواهید پرداخت.سیلویا که از مدت ها پیش در این زمینه از شما درخواست کمک کرده بود دیگر طاقتش تاخت شده است.نیروی پلیس پرونده مفقود شدن برابر او را مختومه اعلام کرد و حالا تنها امید سیلویا برای روشن شدن این موضوع شما هستید.اما مشکل بزرگی که فعلا پیش روی شماست همانا فتح خانه توسط ارواح است.چگونه می توان آنها را به عقب راند ؟ آیا می توان با آنها صلح کرد ؟ گویا پاسخ تمامی این پرسش ها در کتابچه ای در زیرزمین خانه قرار دارد..  
 

Haunted Cover دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

 

amirali بازدید : 75 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Element4l برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Element4l برای کامپیوتر

 

بازی Element4l یک بازی فکری و ماجرایی جدید است که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است و از خلاقیت و نوآوری زیادی در سبک و سیاق برخوردار است . در بازی Element4l همانطور که از نام آن پیداست شما کنترل ۴ المنت یا عنصر مختلف را در اختیار دارید که باید آنها را از موانع عبور دهید و به تکامل برسانید . بازی Element4l دارای مراحل متنوع و محیطهای مختلف است که باید در آنها به کاوش بپردازید و با چالشهای متفاوتی روبرو شوید . دشمنهای اصلی شما در بازی Element4l خورشید و طبیعت پیرامونتان است که ممکن است جانتان را تهدید کند .

بازی Element4l دارای کنترل و گیم پلی بسیار روان است و گرافیک هنری بسیار خوبی دارد که لذت بازی را دو چندان کرده است . از ویژگی های بازی Element4l  می توان به موسیقی متن عالی و همخوان با محیط بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای فکری هستید فرصت دانلود بازی Element4l  را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 289 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (1)

 دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر

 

بازی Voronis یک بازی کم حجم ، فکری و سرگرم کننده جدید است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر های خانگی عرضه شده است . بازی Voronis در دسته بازی های اعتیاد آور و معتادکننده ای قرار می گیرد که با جور کردن رنگها سر و کار دارد و در آن باید سعی کنید سه رنگ یکسان را در کنار هم قرار دهید تا با از بین رفتن آنها بتوانید امتیاز بگیرید . از ویژگی های بازی Voronis می توان به گرافیک خوب و طراحی خوب محیط و رنگارنگ بودن بازی اشاره کرد که می تواند بازی Voronis را به یکی از بازی های مناسب برای همه سنین تبدیل کند .

در بازی Voronis باید سعی کنید با پیشروی در مراحل مختلف و بدست آوردن توانایی مخصوص مراحل و رئیس های بازی را یکی پس از دیگر پشت سر بگذارید و بازی را با آخر برسانید . اگر از علاقمندان به بازی های کم حجم و اعتیاد اور هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 82 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Rescue 2013 Everyday Heroes RELOADED نجات قهرمانان همه روزه
| بازی نجات 2013 - قهرمانان همه روزه - نسخه RELOADED |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

در بازی Rescue 2013 شما در نقش آتش نشان هستید. از لحاظ ژانر یک بازی استراتژیکی و تاکتیکی می باشد. در این بازی شما که رئیس گروه هستید و در صورت وقوع حادثه از جمله تصادفات، آتش سوزی ها و دیگر موارد اضطراری باید گروه خود را جمع کرده و برای نجات افراد به سوی آن منطقه حرکت کنید. هم چنین می توانید ماشین و تجهیزات جدیدی تهیه کنید.  در صورتی که به بازی های استراتژیکی و فکری علاقه مند هستید این بازی فوق العاده را حتما دانلود کنید.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
amirali بازدید : 76 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)
Moai Build Your Dream – یک بازی جذاب به سبک Dash است.در این بازی به کشف شگفتی های جزیره ای ناشناخته خواهید پرداخت که گویا در گذشته از شکوه و افتخار چیزی کم نداشته اما همکنون بومیان آنجا در شرایط نابسامانی روزگار می گذرانند.از شرور طبیعی همچون فعالیت بی رویه کوه آتش فشانی جزیره گرفته تا آزار و اذیت ارواح خبیث ، دزدی اموال و منابع غذایی مردم جزیره وغیره همگی دست به دست هم داده تا جزیره و مردمش را نابود سازد.آنها نیازمند یک فرمانده مقتدر هستند که بتواند با بازسازی و ترمیم تخریب گذشته ، مدیریت کارگروه گرد آوری منابع ، رونق بخشیدن به کشاورزی ، ساخت سلاح جنگی ، آموزش و تربیت جنگ آوران کاربلد و…به سریع ترین شکل ممکن وضعیت جزیره را سامان بخشد.این بازی با وجود حجم بسیار کم از گرافیک قابل قبولی برخودار بوده و بیگمان شما را سرگرم خواهد کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

MOAI Cover دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Moai Build Your Dream

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 911
  • بازدید ماه : 3,444
  • بازدید سال : 24,660
  • بازدید کلی : 105,296