loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 120 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instagram android به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.1.2   اندروید

amirali بازدید : 111 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

squarehome android لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6   اندروید

amirali بازدید : 114 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

 

skype android تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082   اندروید

amirali بازدید : 56 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

 

Bazaar 3.2.1 نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar 4.0.1   اندروید

 

amirali بازدید : 85 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار HD Panorama+ به شما در انداختن عکس‌های پانوراما کمک می‌کند. از مزایای این نرم‌افزار این است که کیفیت عکس‌ها پس از ذخیره شدن همچنان بالا خواهد ماند. همچنین کار با نرم‌افزار ساده است و می‌توانید با کمک آن عکس‌هایی پانوراما تا ۳۶۰ درجه بگیرید. کافیست موبایل خود را در دست گرفته و پس شروع عکاسی، دوربین را به آرامی در جهات مختلف حرکت دهید و پس از پایان کار از نتیجه‌ی کارتان لذت ببرید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

hd panorama android عکاسی پانوراما با HD Panorama+ 2.13   اندروید

 

amirali بازدید : 71 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

 

amirali بازدید : 63 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار LEDBlinker Notifications ابزاری ساده و کاربردی است که با کمک چراغ LED موبایل شما، در حین داشتن پیامی جدید که نیازمند توجه شما است، همچون تماس از دست رفته، پیام کوتاه و ایمیل تازه با کمک چراغ LED موبایل، شما را مطلع می‌سازد. این برنامه همه‌ی اپلیکیشن‌های موجود را ساپورت می‌کند،‌ فقط کافیست اپلیکیشن مورد نظرتان که می‌خواهید Notificationهایش را به‌صورت LED مشاهده کنید را به لیست این برنامه اضافه کنید. از مزایای این برنامه این است که نیازی به ROOT بودن گوشی نداشته و مصرف باتری بسیار کمی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

ledblinker notifications android اطلاع از پیام‌ها با کمک چراغ LED با LEDBlinker Notifications 4.6.4   اندروید

 

 

amirali بازدید : 410 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

اگر خیلی از سرورهای تورنت فایل دانلود می‌کنید، شاید بدتان نیاید بتوانید فایل‌های کوچک و یا حجیم تورنت را روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نیز دانلود کنید. این نرم‌افزار با محیطی ساده، به‌شما اجازه می‌دهد از سرور تورنت، فایل مورد نظر خود را مستقیماً‌ بر روی موبایل یا تبلتتان دانلود کنید. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان جستجوی تورنت، باز کردن فایل‌های تورنت داخل مرورگر، پشتیبانی از قابلیت Magnet Links،‌ امکان دانلود بخشی از فایل‌های تورنت و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

atorrent pro android دانلود از تورنت با aTorrent Pro   Torrent App 2.0.3.5   اندروید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 867
  • بازدید ماه : 3,400
  • بازدید سال : 24,616
  • بازدید کلی : 105,252