loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 132 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (2)

 

 

Monsters vs Aliens Season 1 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی قسمت نهم به پست اضافه شد|

|قسمت ۱۱ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

monsters vs aliens tv series season 1 cover دانلود فصل اول انیمیشن Monsters vs Aliens 2013

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۱۴۵ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان سریال کارتونی هیولاها علیه بیگانگان پس از فیلم آن ادامه می یابد. پس از آن که همه چیز برای تیم هیولاها در "منطقه ۵۰" تحت کنترل و منظم به نظر می رسید، هیولایی به نام کاورتن به دستگیری رئیس جمهور امریکا می پردازد. او پس از دستگیری به معامله ای عادلانه می پردازد. چیزی که هیولاها و رئیس جمهور از آن خبر ندارند این است که کاورتن برای یک هیولای شیطان صفت کار می کند که می خواهد هیولاهای دیگر را نابود سازد و بر زمین فرمانروایی کند و …

amirali بازدید : 120 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instagram android به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.1.2   اندروید

amirali بازدید : 111 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

squarehome android لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6   اندروید

amirali بازدید : 130 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Renamer به‌شما در تغییر نام یا Rename کردن چندین فایل به‌صورت همزمان کمک می‌کند. معمولاً طراحان وب، برنامه‌نویس‌ها، نویسندگاه و مدیران سرورها و کاربران حرفه‌ای برای دسته‌بندی اطلاعات خود نیاز به تغییر نام دسته‌ی بزرگی از فایل‌ها دارند. ولی انجام این کار به‌صورت تک تک بسیار وقت‌گیر است. این اپلیکیشن با ظاهری کاربرپسند به‌شما در انجام این کار یاری می‌رساند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

 

renamer mac تغییر نام همزمان فایل‌ها با Renamer 4.2.5   مک

amirali بازدید : 137 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

amirali بازدید : 114 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

 

skype android تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082   اندروید

amirali بازدید : 106 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (1)

 

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 

The Uniform Server شبیه سازی سرورهای رایانه ای The Uniform Server 8.9.1

amirali بازدید : 131 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است. 

 

photosohp touch ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch for phone 1.1.1   آيفون

amirali بازدید : 121 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

یکی از مشکلات کاربران یافتن فایل های نصب درایورهای سخت افزاری و به روزرسانی آنها به جدیدترین ورژن ها می باشد. همانطور که میدانید لازم است هر چند وقت یکبار نسبت به آپدیت درایورهای سخت افزاری خود اقدام نمایید. این مسئله مخصوصاً برای افرادی بازیخور هستند بیشتر نمود خواهد داشت. Driver Finder نرم افزاری حرفه ای است که در زمینه پیدا کردن فایل های درایورهای سخت افزار به کاربر کمک میکند. سرورهای این شرکت سازنده این نرم افزار با جستجو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال بیشترین شانس ممکن را برای یافتن درایورهای سخت افزاری سیستم شما ایجاد خواهند کرد. این نرم افزار با پشتیبانی از قطعات سیستم مانند کارت های صدا و صوت، بلوتوث،دوربین های دیجیتال،موس و کیبرد،کارت های شبکه،پرینترها،دستگاه های متصل شوند با usb،کارت ویدیو و گرافیک، درایور موبایل و تلفن و وب کم ها و… نیاز کاربر در یافتن هرگونه درایور را رفع می کند. این نرم افزار در دو حالت سخت افزارهای متصل و قطع شده به اسکن سیستم می پردازند و با شناسایی کامل ویندوز و قطعات سخت افزاری نسبت به نصب درایورها و یا به روزرسانی آنها اقدام می نماید. نکته جالب این نرم افزار شناسایی قطعاتی است که قبلاً به سیستم متصل شده اند ولی هم اکنون متصل نیستند و بدین ترتیب حتی قابلیت دانلود درایور برای آن قطعات را نیز داراست. قابلیت مهم دیگر نرم افزار توانایی بک آپ و پشتیبان گرفتن از درایورهای نصب شده و رایت آن روی لوح های فشرده یا نگهداری به صورت فایل فشرده می باشد. در طرف مقابل قابلیت ریستور یا بازگردانی فایل های پشتیبان را نیز فراهم است. به این ترتیب نگرانی از جهت از بین رفتن درایورها پس از تعویض ویندوزها از بین خواهد رفت. 

 

driverfinder یافتن درایورهای سخت افزاری Driver Finder 3.2.0.0

 

amirali بازدید : 116 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم‌افزار Burst Mode یک ابزار کاربردی است که به‌شما در انداختن عکس با سرعت بالا کمک می‌کند. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی عکس بگیرید و سپس عکس‌های گرفته شده را فریم به فریم بررسی کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. پس از گرفتن عکس‌ها (که بسته به خواست شما می‌تواند صدها عکس باشد) همه‌ی عکس‌ها پشت سر هم برای شما لیست خواهند شد و سپس می‌توانید هرکدام را خواستید به‌صورت جزیی بررسی کنید و سپس هرچندتای آن‌ها را که خواستید ذخیره نمایید. همچنین می‌توانید چندین فریم را در کنار یکدیگر قرار دهید و با افکت‌های موجود، آثار جالبی به‌وجود آورید. burst mode عکاسی با سرعت بالا در Burst Mode 2.0 آیفون و آیپد
amirali بازدید : 64 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)

 

Leawo Total Media Converter Ultimate نرم افزاری کامل و در واقع ۷ نرم افزار درون یک نرم افزار می باشد که تمامی امکانات لازم دنیای مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار میدهد. از تبدیل انواع فرمت های ویدیویی و صوتی HD و SD ، تبدیل DVD و Blu-Ray ، دانلود و تبدیل فرمت ویدیوهای آنلاین ، رایت انواع لوح های فشرده dvd و blu-ray و همچنین ویرایش ویدیوها و صوت ها از جمله سرفصل های امکانات این نرم افزار می باشد. ریپ کردن dvd های معمولی و بلو-ری و تبدیل آنها به فرمت های معمول و همچنین تبدیل فرمت انواع فایل های رسانه برای گوشی های موبایل که شامل ۱۸۰ نوع فرمت ویدیویی و صوتی می شود. تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی با ۶ نوع متد پیشرفته جدید و همچنین ویرایش ویدیوها نظیر بریدن قسمت های ناخواسته،تنظیم رنگ و روشنایی،سانسور، کرپ،افکت گذاشتن،پشتیبانی از ویدیوهای HD و ۱۰۸۰p به بالا از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. رایت انواع لوح های فشرده ویدیویی و صوتی به صورت dvd و انواع بلو-ری به همراه قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با داشتن ۴۰ نوع قالب از پیش ساخته شده آماده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم نظیر کیفیت صدا و تصویر و دیگر پارامترهای ریز ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز باتوجه به اهمیت در زمینه حجم و کیفیت صدا و تصویر نیز در نرم افزار تعبیه شده است که حرفه ای ها میتوانند خود به تنظیم دقیق بپردازند و کاربران معمولی نیز از پارامترهای high و low و medium استفاده کنند.

 

total media converter ultimate ابزار کامل مالتی مدیا Leawo Total Media Converter Ultimate 6.1.0.0

amirali بازدید : 56 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

در این ویدئوهای آموزشی Frank Conway و Tony Longinotti به شما مهارت های تکنیکی رانندگی را آموزش می دهند . در شرایط خاص جاده ای و … گاهی اوقات مهارت های رانندگی ، تنها تایین کننده سلامتی و یا مرگ شما هستند . از این رو آشنایی بیشتر با رانندگی در شرایط های مختلف برای رانندگانی که بیشتر وقت خود را صرف رانندگی می کنند امری ضروری است . تسلط بر اجرای صحیح چند مانور ساده ، می تواند به بهبود مهارت های رانندگی شما بسیار کمک کند که در این فیلم های آموزشی با این مانورها و مهارت ها به صورت تصویری آشنا خواهیم شد . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد که در ادامه می توانید لیست سرفصل های آن را مشاهده نمایید .

 

Tactical Driving Skills فیلم آموزش مهارت های رانندگی Tactical Driving Skills

 

amirali بازدید : 64 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی Sky Gamblers: Cold War یک بازی جنگ هوایی است که در زمان جنگ سرد رخ می‌دهد. این بازی که از گرافیک خوبی برخوردار است، دارای حالت‌های متفاوت بازی همچون حالت Survival, Free for All, Team Deatchmatch, Capture the Flag و… می‌باشد که همه‌ی این حالت‌ها در حالت آنلاین و به‌شکل چندنفره نیز قابل بازی کردن است که جذابیت آن را چندین برابر خواهد نمود. می‌توانید دوستان خود را به یک بازی چند نفره دعوت نمایید یا اجازه دهید Game Center برای شما چندین رقیب پیدا کرده و با آن‌ها به بازی بپردازید. جدای از حالت چندنفره، بازی حالت تک‌نفره نیز دارد که در آن مراحل زیادی برای انجام دادن وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5.0 و بالاتر اجرا می‌شود.

 

sky gamblers cold war بازی  زیبای Sky Gamblers: Cold War 1.0   آیفون و آیپد

amirali بازدید : 59 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.6 Final

amirali بازدید : 55 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Beware the Batman WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Beware the Batman cover دانلود فصل اول انیمیشن Beware the Batman 2013

 

نام انیمیشن: Beware the Batman

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۳۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Beware the Batman (به فارسی: از بتمن دوری کن) یک سریال تلویزیونی انیمیشن-کامپیوتری امریکایی می باشد که بر اساس کتاب های کمیک DC درباره ی ابرقهرمان داستان ها بتمن، ساخته شده است. این انیمیشن سریالی به جای سری قبلی این انیمیشن با نام بتمن: جسور و شجاع پخش می شود. سازنده ی این انیمیشن کمپانی نام آشنای برادران وارنر بوده و …

amirali بازدید : 45 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

 

amirali بازدید : 56 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور رنگارنگ و زیبا را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Abstract Blue Banners دانلود وکتور بنرهای آبی رنگ Abstract Blue Banners

amirali بازدید : 55 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Dark abstract backgrounds مجموعه 5 وکتور مشکی پس زمینه Dark Abstract Backgrounds

 

amirali بازدید : 461 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۸ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S9 مجموعه 88 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

amirali بازدید : 71 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد . این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی ، به حل کردن پازل ها بپردازید . این قابلیت را دارید تا عکس هایی به صورت ۱۲ تا ۳۰۰ قطعه را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول نمایید . این بازی برای تمامی سنین مناسب است که در ادامه می توانید نسخه ۳ آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Jigsaw Boom 3 بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

amirali بازدید : 612 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

Royal Envoy 3: Campaign for the Crown عنوانی جدید از سری بازی های مدیریتی (Dash) نماینده سلطنتی می باشد . شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . به طور کل شاهد ۶۳ مرحله ی جذاب در بازی خواهیم بود که هرکدام چالشی جدید به حساب می آیند .

 

Royal Envoy 3 دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

amirali بازدید : 59 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

The Last of Us عنوان یک بازی اختصاصی برای PS3 می باشد که در ۲۰۱۳ راهی بازار شد و مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفت . برای شما علاقه مندان ، موزیک های بازی را به صورت جداگانه و با کیفیت ۳۲۰ Kbps آماده کرده ایم . داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.

 

The Last of Us OST دانلود آهنگ های بازی آخرین بازمانده از ما The Last of Us Soundtracks

amirali بازدید : 61 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

در این ویدئوهای آموزشی به شما ترفندها و راهکارهای بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوگر از جمله گوگل آموزش داده میشود . بهینه‌سازی موتور جستجو که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

 

SEO for Web Designers فیلم آموزشی سئو برای طراحان SEO for Web Designers

amirali بازدید : 62 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

TOP 50 Goals Of The Season 2013 Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

TOP 50 Goals دانلود کلیپ 50 گل برتر فوتبال TOP 50 Goals Of The Season 2013

 

نام : TOP 50 Goals Of The Season 2013

ژانر: ورزشی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۱۲۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : برای شما علاقه مندان به رشته ی پرطرفدار فوتبال مجموعه ی ۵۰ گل برتر در فصل های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که از تیم های مختلف جمع آوری شده اند . برای دانلود این ویدئو کلیپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

amirali بازدید : 52 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. همچنین در نسخه‌ی XL بازی که مختص آیپد ارائه شده است ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگتر قرار داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my mickey xl ipad بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   آیپد

amirali بازدید : 64 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. این نسخه از نرم‌افزار مختص آیپد است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer hd ipad مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer HD 2.01   آیپد

amirali بازدید : 74 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

  

Bizarre Foods with Andrew Zimmern (2013) TVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Andrew Zimmern دانلود دوبله فارسی مستند خوراکی های عجیب و غریب با Andrew Zimmern

 

نام مستند: خوراکی های عجیب و غریب با Andrew Zimmern

ژانر: مستند ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۳ دقیقه

حجم: ۳۱۵ مگابایت

کیفیت: TVRip

دوبله فارسی

خلاصه داستان:اندرو زیمرن دنیا را برای یافتن غذاهای عجیب و غیرعادی زیرو رو کرده و غذاهای بومی هر منطقه را تست می کند. اما او به دنبال غذاهای عادی نیست که توریستها مجذوب آن می شوند. در حقیقت او به دنبال عجیب ترین غذاهایی است که در هر شهر یا منطقه وجود دارد. در هر قسمت این مجموعه، او درباره مزه، شکل و تاریخچه غذاهای تست شده نیز توضیح می دهد. در این قسمت او به اکوادر سفر می کند تا با غذاهای محلی آن ها آشنا شود …

amirali بازدید : 166 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (1)

 

دانلود بازی Demigod برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی Demigod برای کامپیوتر

بازی Demigod نام یکی از بازی های استراتژیک با المانهای نقش آفرینی است که  توسط کمپانی Gas Powered Games طراحی و توسط Stardock برای کامپیوتر روانه بازار شد و توانست امتیازهای بسیار خوبی از سایتهای منتقد گیم دریافت کند . در بازی Demigod داستان یک سری از خدایان افسانه ای و پوشالی روایت می شود که بر سر مالیکیت زمین با یکدگیر در افتاده اند و در حال نابودی همدیگر بر سر بقا هستند .

در بازی Demigod باید سعی کنید با ارتقای قدرت خود و آزاد کردن قابلیتهای مختلف و قدرتمند از پس دیگر خدایان برآیید و آنها را یکی پس از دیگری از گود خارج کنید . از ویژگیهای بازی Demigod میتوان به گرافیک بسیار خوب و منحصر به فرد و تلفیق سبک نقش آفرینی و استراتژیک اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک و نقش آفرینی هستید فرصت دانلود بازی Demigod برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 54 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Leawo Music Recorder 1.0.0

در این مطلب از سایت تهران دانلود، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید Leawo Music Recorder آشنا کنیم. توسط این نرم افزار قادر هستید صداهای در حال پخش را به سادگی در فرمت های مختلف پخش کنید. اگر در وب سایت های پخش موزیک آنلاین نظیر YouTube, AOL Music, Last.fm و… ، امکان دانلود موزیک را نداشتید ، نگران نباشید ، زیرا Leawo Music Recorder می تواند موزیک در حال پخش را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر این می توانید ، صداهای ورودی به کامپیوتر از طریق میکروفون یا ورودی های دیگر مانند Realtek High Definition Audio, Realtek Digital Input را نیز ضبط کنید.

amirali بازدید : 47 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

FormatFactory 3.1

FormatFactory 3.1.1 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

amirali بازدید : 57 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

amirali بازدید : 164 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro v8.5.4.11

amirali بازدید : 47 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

امروز در سایت دانلودها نرم افزار Weather که یک نرم افزار اعلام وضع هوای مناطق و شهر های مختلف جهان که برای گوشی های سونی اریکسون می باشد را برای شما کاربران محترم تدارک دیده ایم . فرمت این نرم افزار جاوا و در سایز ۳۲۰×240 پیکسل بوده و قابل نصب برو روی گوشی های سونی اریکسون و تمام گوشی هایی گه از جاوا پشتیبانی می کنند می باشد . با این نرم افزار پس از اتصال به اینترنت از طریق GPRS می توانید از وضع هوای شهر های مختلف دنیا از جمله ایران با خبر شوید .

 

Weather با خبر شدن از وضع هوای شهر های جهان با Weather با فرمت جاوا

amirali بازدید : 53 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که با آن قادر خواهید بود فایل های Word آفیس ۲۰۰۷ و حتی آفیس ۲۰۱۰ را در گوشی های خود مشاهده کنید . این نرم افزار که با فرمت جاوا می باشد حتی قادر به نمایش فایل هایی که به زبان فارسی هستند نیز می باشد . نام این نرم افزار  Doxc Reader v0.2  بوده  که قابل نصب بر روری گوشی های سونی اریکسون ، نوکیا و گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کند می باشد . هم اکنوان می توانید این برنامه کاربردی را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Doxc Reader v.2 مشاهده فايل هاي Word Office بر روي گوشي با Doxc Reader v0.2

amirali بازدید : 61 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "ارومیه" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر اروميه براي گوشي هاي موبايل   جاوا

amirali بازدید : 42 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "تهران" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر تهران برای گوشی های موبایل – جاوا

 

amirali بازدید : 131 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "مشهد مقدس" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر مشهد مقدس برای گوشی های موبایل – جاوا

amirali بازدید : 53 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "اصفهان" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر اصفهان برای گوشی های موبایل – جاوا

amirali بازدید : 63 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "تبریز" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر تبريز برای گوشی های موبایل – جاوا

amirali بازدید : 58 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "زنجان" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر زنجان برای گوشی های موبایل – جاوا

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 859
  • بازدید ماه : 3,392
  • بازدید سال : 24,608
  • بازدید کلی : 105,244