loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 64 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)

 

Leawo Total Media Converter Ultimate نرم افزاری کامل و در واقع ۷ نرم افزار درون یک نرم افزار می باشد که تمامی امکانات لازم دنیای مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار میدهد. از تبدیل انواع فرمت های ویدیویی و صوتی HD و SD ، تبدیل DVD و Blu-Ray ، دانلود و تبدیل فرمت ویدیوهای آنلاین ، رایت انواع لوح های فشرده dvd و blu-ray و همچنین ویرایش ویدیوها و صوت ها از جمله سرفصل های امکانات این نرم افزار می باشد. ریپ کردن dvd های معمولی و بلو-ری و تبدیل آنها به فرمت های معمول و همچنین تبدیل فرمت انواع فایل های رسانه برای گوشی های موبایل که شامل ۱۸۰ نوع فرمت ویدیویی و صوتی می شود. تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی با ۶ نوع متد پیشرفته جدید و همچنین ویرایش ویدیوها نظیر بریدن قسمت های ناخواسته،تنظیم رنگ و روشنایی،سانسور، کرپ،افکت گذاشتن،پشتیبانی از ویدیوهای HD و ۱۰۸۰p به بالا از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. رایت انواع لوح های فشرده ویدیویی و صوتی به صورت dvd و انواع بلو-ری به همراه قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با داشتن ۴۰ نوع قالب از پیش ساخته شده آماده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم نظیر کیفیت صدا و تصویر و دیگر پارامترهای ریز ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز باتوجه به اهمیت در زمینه حجم و کیفیت صدا و تصویر نیز در نرم افزار تعبیه شده است که حرفه ای ها میتوانند خود به تنظیم دقیق بپردازند و کاربران معمولی نیز از پارامترهای high و low و medium استفاده کنند.

 

total media converter ultimate ابزار کامل مالتی مدیا Leawo Total Media Converter Ultimate 6.1.0.0

amirali بازدید : 56 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

در این ویدئوهای آموزشی Frank Conway و Tony Longinotti به شما مهارت های تکنیکی رانندگی را آموزش می دهند . در شرایط خاص جاده ای و … گاهی اوقات مهارت های رانندگی ، تنها تایین کننده سلامتی و یا مرگ شما هستند . از این رو آشنایی بیشتر با رانندگی در شرایط های مختلف برای رانندگانی که بیشتر وقت خود را صرف رانندگی می کنند امری ضروری است . تسلط بر اجرای صحیح چند مانور ساده ، می تواند به بهبود مهارت های رانندگی شما بسیار کمک کند که در این فیلم های آموزشی با این مانورها و مهارت ها به صورت تصویری آشنا خواهیم شد . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد که در ادامه می توانید لیست سرفصل های آن را مشاهده نمایید .

 

Tactical Driving Skills فیلم آموزش مهارت های رانندگی Tactical Driving Skills

 

amirali بازدید : 64 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی Sky Gamblers: Cold War یک بازی جنگ هوایی است که در زمان جنگ سرد رخ می‌دهد. این بازی که از گرافیک خوبی برخوردار است، دارای حالت‌های متفاوت بازی همچون حالت Survival, Free for All, Team Deatchmatch, Capture the Flag و… می‌باشد که همه‌ی این حالت‌ها در حالت آنلاین و به‌شکل چندنفره نیز قابل بازی کردن است که جذابیت آن را چندین برابر خواهد نمود. می‌توانید دوستان خود را به یک بازی چند نفره دعوت نمایید یا اجازه دهید Game Center برای شما چندین رقیب پیدا کرده و با آن‌ها به بازی بپردازید. جدای از حالت چندنفره، بازی حالت تک‌نفره نیز دارد که در آن مراحل زیادی برای انجام دادن وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5.0 و بالاتر اجرا می‌شود.

 

sky gamblers cold war بازی  زیبای Sky Gamblers: Cold War 1.0   آیفون و آیپد

amirali بازدید : 59 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.6 Final

amirali بازدید : 55 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Beware the Batman WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Beware the Batman cover دانلود فصل اول انیمیشن Beware the Batman 2013

 

نام انیمیشن: Beware the Batman

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۳۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Beware the Batman (به فارسی: از بتمن دوری کن) یک سریال تلویزیونی انیمیشن-کامپیوتری امریکایی می باشد که بر اساس کتاب های کمیک DC درباره ی ابرقهرمان داستان ها بتمن، ساخته شده است. این انیمیشن سریالی به جای سری قبلی این انیمیشن با نام بتمن: جسور و شجاع پخش می شود. سازنده ی این انیمیشن کمپانی نام آشنای برادران وارنر بوده و …

amirali بازدید : 45 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

 

amirali بازدید : 56 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور رنگارنگ و زیبا را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Abstract Blue Banners دانلود وکتور بنرهای آبی رنگ Abstract Blue Banners

amirali بازدید : 55 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Dark abstract backgrounds مجموعه 5 وکتور مشکی پس زمینه Dark Abstract Backgrounds

 

amirali بازدید : 460 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۸ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S9 مجموعه 88 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

amirali بازدید : 71 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد . این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی ، به حل کردن پازل ها بپردازید . این قابلیت را دارید تا عکس هایی به صورت ۱۲ تا ۳۰۰ قطعه را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول نمایید . این بازی برای تمامی سنین مناسب است که در ادامه می توانید نسخه ۳ آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Jigsaw Boom 3 بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 839
  • بازدید ماه : 3,372
  • بازدید سال : 24,588
  • بازدید کلی : 105,224