loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 613 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

Royal Envoy 3: Campaign for the Crown عنوانی جدید از سری بازی های مدیریتی (Dash) نماینده سلطنتی می باشد . شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . به طور کل شاهد ۶۳ مرحله ی جذاب در بازی خواهیم بود که هرکدام چالشی جدید به حساب می آیند .

 

Royal Envoy 3 دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

amirali بازدید : 59 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

The Last of Us عنوان یک بازی اختصاصی برای PS3 می باشد که در ۲۰۱۳ راهی بازار شد و مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفت . برای شما علاقه مندان ، موزیک های بازی را به صورت جداگانه و با کیفیت ۳۲۰ Kbps آماده کرده ایم . داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.

 

The Last of Us OST دانلود آهنگ های بازی آخرین بازمانده از ما The Last of Us Soundtracks

amirali بازدید : 61 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

در این ویدئوهای آموزشی به شما ترفندها و راهکارهای بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوگر از جمله گوگل آموزش داده میشود . بهینه‌سازی موتور جستجو که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

 

SEO for Web Designers فیلم آموزشی سئو برای طراحان SEO for Web Designers

amirali بازدید : 62 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

TOP 50 Goals Of The Season 2013 Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

TOP 50 Goals دانلود کلیپ 50 گل برتر فوتبال TOP 50 Goals Of The Season 2013

 

نام : TOP 50 Goals Of The Season 2013

ژانر: ورزشی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۱۲۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : برای شما علاقه مندان به رشته ی پرطرفدار فوتبال مجموعه ی ۵۰ گل برتر در فصل های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که از تیم های مختلف جمع آوری شده اند . برای دانلود این ویدئو کلیپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

amirali بازدید : 52 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. همچنین در نسخه‌ی XL بازی که مختص آیپد ارائه شده است ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگتر قرار داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my mickey xl ipad بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   آیپد

amirali بازدید : 64 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. این نسخه از نرم‌افزار مختص آیپد است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer hd ipad مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer HD 2.01   آیپد

amirali بازدید : 74 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

  

Bizarre Foods with Andrew Zimmern (2013) TVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Andrew Zimmern دانلود دوبله فارسی مستند خوراکی های عجیب و غریب با Andrew Zimmern

 

نام مستند: خوراکی های عجیب و غریب با Andrew Zimmern

ژانر: مستند ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۳ دقیقه

حجم: ۳۱۵ مگابایت

کیفیت: TVRip

دوبله فارسی

خلاصه داستان:اندرو زیمرن دنیا را برای یافتن غذاهای عجیب و غیرعادی زیرو رو کرده و غذاهای بومی هر منطقه را تست می کند. اما او به دنبال غذاهای عادی نیست که توریستها مجذوب آن می شوند. در حقیقت او به دنبال عجیب ترین غذاهایی است که در هر شهر یا منطقه وجود دارد. در هر قسمت این مجموعه، او درباره مزه، شکل و تاریخچه غذاهای تست شده نیز توضیح می دهد. در این قسمت او به اکوادر سفر می کند تا با غذاهای محلی آن ها آشنا شود …

amirali بازدید : 166 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (1)

 

دانلود بازی Demigod برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی Demigod برای کامپیوتر

بازی Demigod نام یکی از بازی های استراتژیک با المانهای نقش آفرینی است که  توسط کمپانی Gas Powered Games طراحی و توسط Stardock برای کامپیوتر روانه بازار شد و توانست امتیازهای بسیار خوبی از سایتهای منتقد گیم دریافت کند . در بازی Demigod داستان یک سری از خدایان افسانه ای و پوشالی روایت می شود که بر سر مالیکیت زمین با یکدگیر در افتاده اند و در حال نابودی همدیگر بر سر بقا هستند .

در بازی Demigod باید سعی کنید با ارتقای قدرت خود و آزاد کردن قابلیتهای مختلف و قدرتمند از پس دیگر خدایان برآیید و آنها را یکی پس از دیگری از گود خارج کنید . از ویژگیهای بازی Demigod میتوان به گرافیک بسیار خوب و منحصر به فرد و تلفیق سبک نقش آفرینی و استراتژیک اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک و نقش آفرینی هستید فرصت دانلود بازی Demigod برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

amirali بازدید : 54 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Leawo Music Recorder 1.0.0

در این مطلب از سایت تهران دانلود، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید Leawo Music Recorder آشنا کنیم. توسط این نرم افزار قادر هستید صداهای در حال پخش را به سادگی در فرمت های مختلف پخش کنید. اگر در وب سایت های پخش موزیک آنلاین نظیر YouTube, AOL Music, Last.fm و… ، امکان دانلود موزیک را نداشتید ، نگران نباشید ، زیرا Leawo Music Recorder می تواند موزیک در حال پخش را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر این می توانید ، صداهای ورودی به کامپیوتر از طریق میکروفون یا ورودی های دیگر مانند Realtek High Definition Audio, Realtek Digital Input را نیز ضبط کنید.

amirali بازدید : 47 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

FormatFactory 3.1

FormatFactory 3.1.1 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 955
  • بازدید ماه : 3,488
  • بازدید سال : 24,704
  • بازدید کلی : 105,340