loading...
سیف دانلود
amirali بازدید : 57 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.0.2.0413

amirali بازدید : 164 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro v8.5.4.11

amirali بازدید : 47 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

امروز در سایت دانلودها نرم افزار Weather که یک نرم افزار اعلام وضع هوای مناطق و شهر های مختلف جهان که برای گوشی های سونی اریکسون می باشد را برای شما کاربران محترم تدارک دیده ایم . فرمت این نرم افزار جاوا و در سایز ۳۲۰×240 پیکسل بوده و قابل نصب برو روی گوشی های سونی اریکسون و تمام گوشی هایی گه از جاوا پشتیبانی می کنند می باشد . با این نرم افزار پس از اتصال به اینترنت از طریق GPRS می توانید از وضع هوای شهر های مختلف دنیا از جمله ایران با خبر شوید .

 

Weather با خبر شدن از وضع هوای شهر های جهان با Weather با فرمت جاوا

amirali بازدید : 53 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که با آن قادر خواهید بود فایل های Word آفیس ۲۰۰۷ و حتی آفیس ۲۰۱۰ را در گوشی های خود مشاهده کنید . این نرم افزار که با فرمت جاوا می باشد حتی قادر به نمایش فایل هایی که به زبان فارسی هستند نیز می باشد . نام این نرم افزار  Doxc Reader v0.2  بوده  که قابل نصب بر روری گوشی های سونی اریکسون ، نوکیا و گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کند می باشد . هم اکنوان می توانید این برنامه کاربردی را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Doxc Reader v.2 مشاهده فايل هاي Word Office بر روي گوشي با Doxc Reader v0.2

amirali بازدید : 61 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "ارومیه" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر اروميه براي گوشي هاي موبايل   جاوا

amirali بازدید : 42 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "تهران" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر تهران برای گوشی های موبایل – جاوا

 

amirali بازدید : 131 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "مشهد مقدس" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر مشهد مقدس برای گوشی های موبایل – جاوا

amirali بازدید : 53 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "اصفهان" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر اصفهان برای گوشی های موبایل – جاوا

amirali بازدید : 64 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "تبریز" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر تبريز برای گوشی های موبایل – جاوا

amirali بازدید : 58 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "زنجان" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر زنجان برای گوشی های موبایل – جاوا

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 403
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 979
  • بازدید ماه : 3,512
  • بازدید سال : 24,728
  • بازدید کلی : 105,364